August 17, 2017, 02:32:57 pm

Author Topic: One Night Ultimate Toogs - Game 8  (Read 1280 times)

ForgeDigger

  • One True Starfish
  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2512
  • I hate you
  • Rated: +612
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #50 on: June 18, 2017, 03:16:15 pm »
I say we lynch him Vote Registered For DrWilgy
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
かえるおねがい!

c:

Vote Bot

  • The Vote Gatekeeper
  • Game Bot
  • White Toast
  • *****
  • Posts: 1221
  • Toasty!
  • Rated: +23
Current Votes
« Reply #51 on: June 18, 2017, 03:30:03 pm »
Reiraku(3):Missing Person, Blindknagg, Pimp Willy
No Vote(2):Reiraku, DrWilgy
DrWilgy(2):Synonym, ForgeDigger
Missing Person(1):jasonC
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

jasonC

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3644
  • Rated: +731
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #52 on: June 18, 2017, 03:37:35 pm »
Oh Wilgy, did you rob me?
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

DrWilgy

  • Mad Scientist (Doctor)
  • White Toast
  • ***
  • Posts: 1318
  • Salt Inc. (Ft. Phorcys)
  • Rated: +218
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #53 on: June 18, 2017, 04:22:06 pm »
Oh Wilgy, did you rob me?
Nope, I robbed forge and became a witch. Idk what the play is  Skizzzgasm
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
God damn wiggles, that's one of the best deaths I've had.

DrWilgy

  • Mad Scientist (Doctor)
  • White Toast
  • ***
  • Posts: 1318
  • Salt Inc. (Ft. Phorcys)
  • Rated: +218
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #54 on: June 18, 2017, 04:28:58 pm »
Also I'm about to order dinner: posting my notes here
2 x Orange Chicken with lomein
2 x Orange Chicken with Fried rice
1x Orange Chicken, Beef and Broccoli, Lomein, Eggroll
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
God damn wiggles, that's one of the best deaths I've had.

DrWilgy

  • Mad Scientist (Doctor)
  • White Toast
  • ***
  • Posts: 1318
  • Salt Inc. (Ft. Phorcys)
  • Rated: +218
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #55 on: June 18, 2017, 04:31:48 pm »
Edit:
+1 eggroll, don't forget sweet and sour sauce.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
God damn wiggles, that's one of the best deaths I've had.

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5468
  • Yatta!
  • Rated: +1397
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #56 on: June 18, 2017, 04:52:41 pm »
Nope, I robbed forge and became a witch. Idk what the play is  Skizzzgasm

That's impossible. I'm the witch.

Everyone ignore Wilgy.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5468
  • Yatta!
  • Rated: +1397
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #57 on: June 18, 2017, 04:56:08 pm »
That's actually pretty miraculous jason...


...considering there's no Troublemaker in play.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3875
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1501
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #58 on: June 18, 2017, 05:14:46 pm »
I cant vouch that mp is witch, but he had center role 3 correct.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Kaz is a better mafia player than I

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3875
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1501
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #59 on: June 18, 2017, 05:22:54 pm »
Toogs can still mess with the vote if we don't all get on board
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Kaz is a better mafia player than I

jasonC

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3644
  • Rated: +731
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #60 on: June 18, 2017, 05:40:57 pm »
That's actually pretty miraculous jason...


...considering there's no Troublemaker in play.

Not everyone knows that
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

jasonC

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3644
  • Rated: +731
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #61 on: June 18, 2017, 05:44:56 pm »
you mean like this?

Vote Registered For DrWilgy
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

DrWilgy

  • Mad Scientist (Doctor)
  • White Toast
  • ***
  • Posts: 1318
  • Salt Inc. (Ft. Phorcys)
  • Rated: +218
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #62 on: June 18, 2017, 05:47:58 pm »
you mean like this?

Vote Registered For DrWilgy
Yes exactly like that.

Forge have you claimed yet?
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
God damn wiggles, that's one of the best deaths I've had.

DrWilgy

  • Mad Scientist (Doctor)
  • White Toast
  • ***
  • Posts: 1318
  • Salt Inc. (Ft. Phorcys)
  • Rated: +218
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #63 on: June 18, 2017, 05:51:34 pm »
That's impossible. I'm the witch.

Everyone ignore Wilgy.

We'll see what forge has to say :^)
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
God damn wiggles, that's one of the best deaths I've had.

jasonC

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3644
  • Rated: +731
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #64 on: June 18, 2017, 05:53:16 pm »
So here's where I am:

Let's say I believe MP so:

MP - Witch (centre 3, Reiraku)
Reiraku - Mystic Toogs (originally bodyguard)
Blindknagg - ?? (MP artifact)
Pimp Willy - Seer (centre 3, mystic toogs)
Synonym - AFK Toogs
ForgeDigger - ??
DrWilgy - Robber?

So I kinda want to think Blindknagg was the Curator and he gave the Artifact to himself.

I also want to think ForgeDigger was a Paranormal Investigator, found a toogs, hence her vote off the reiraku wagon.
I also think DrWilgy is the Robber and robbed Forge and became a toogs which is why he's cc'ing the witch claim to have any chance to get reiraku not lynched.

So this wagon formation lynches a toogs everytime.

GG
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

jasonC

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3644
  • Rated: +731
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #65 on: June 18, 2017, 05:55:56 pm »
I think Synonym should claim now
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

jasonC

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3644
  • Rated: +731
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #66 on: June 18, 2017, 05:56:17 pm »
or Forge :)
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

Vote Bot

  • The Vote Gatekeeper
  • Game Bot
  • White Toast
  • *****
  • Posts: 1221
  • Toasty!
  • Rated: +23
Current Votes
« Reply #67 on: June 18, 2017, 06:00:04 pm »
Reiraku(3):Missing Person, Blindknagg, Pimp Willy
DrWilgy(3):jasonC, Synonym, ForgeDigger
No Vote(2):Reiraku, DrWilgy
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5468
  • Yatta!
  • Rated: +1397
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #68 on: June 18, 2017, 06:13:58 pm »
I think you should get on a guaranteed lynch of Reiraku.

There's already corroboration that Centre Role 3 was Mystic Toogs.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.

jasonC

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3644
  • Rated: +731
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #69 on: June 18, 2017, 06:17:25 pm »
I think you should get on a guaranteed lynch of Reiraku.

There's already corroboration that Centre Role 3 was Mystic Toogs.

Who says I'm a villager?
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

Reiraku

  • Mafia Endgame
  • Rye Toast
  • *
  • Posts: 216
  • Bagel
  • Rated: +44
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #70 on: June 18, 2017, 06:22:31 pm »
Vote Registered For DrWilgy

If MP is telling the truth, then I'll be helping to lynch my own team. If he's lying and he's toogs, then I'm helping him win. Let's make this game hype.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3875
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1501
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #71 on: June 18, 2017, 06:27:11 pm »
Robber Robbing two could bone us... I also peeked hunter in center for what it's worth
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Kaz is a better mafia player than I

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3875
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1501
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #72 on: June 18, 2017, 06:28:07 pm »
Rei just tipped it towards mafia. We need people to wake up.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Kaz is a better mafia player than I

Vote Bot

  • The Vote Gatekeeper
  • Game Bot
  • White Toast
  • *****
  • Posts: 1221
  • Toasty!
  • Rated: +23
Current Votes
« Reply #73 on: June 18, 2017, 06:30:04 pm »
DrWilgy(4):jasonC, Synonym, Reiraku, ForgeDigger
Reiraku(3):Missing Person, Blindknagg, Pimp Willy
No Vote(1):DrWilgy
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

jasonC

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3644
  • Rated: +731
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #74 on: June 18, 2017, 06:30:47 pm »
Robber Robbing two could bone us... I also peeked hunter in center for what it's worth

Which one was hunter? ? ? ? ? 1 or 2
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3875
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1501
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #75 on: June 18, 2017, 06:52:42 pm »
I can tell you, but do you have a reason to care? Can it make a difference?
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Kaz is a better mafia player than I

jasonC

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3644
  • Rated: +731
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #76 on: June 18, 2017, 06:57:41 pm »
Yea I was the Drunk. So I have no idea what I am now, but if I'm the hunter, I'll vote Reiraku. Just tell me 1 or 2.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3875
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1501
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #77 on: June 18, 2017, 06:58:55 pm »
Hunter is 2
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Kaz is a better mafia player than I

jasonC

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3644
  • Rated: +731
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #78 on: June 18, 2017, 07:06:05 pm »
game is hard man
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3875
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1501
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #79 on: June 18, 2017, 07:07:55 pm »
Lol I was just testing you anyway. It was on 1, if that is really what you chose
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Kaz is a better mafia player than I

jasonC

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3644
  • Rated: +731
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #80 on: June 18, 2017, 07:09:27 pm »
No I picked 2, but I dunno if I can believe you
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3875
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1501
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #81 on: June 18, 2017, 07:13:17 pm »
Hunter is in the middle at 2, mystic at 3. Nobody is counter claiming either so no reason to lie.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Kaz is a better mafia player than I

jasonC

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3644
  • Rated: +731
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #82 on: June 18, 2017, 07:13:58 pm »
lol I actually picked 1
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

jasonC

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3644
  • Rated: +731
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #83 on: June 18, 2017, 07:18:28 pm »
maybe forge was tanner and now wilgy is tanner?
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3875
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1501
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #84 on: June 18, 2017, 07:24:09 pm »
Get your lies straight so I can stop lying lol I just want you to vote my way damn it
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL x 2    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 2 Post Total)
Kaz is a better mafia player than I

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5468
  • Yatta!
  • Rated: +1397
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #85 on: June 18, 2017, 07:25:02 pm »
Can we please just get on Rei?

Thanks.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3875
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1501
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #86 on: June 18, 2017, 07:25:34 pm »
As it is, the only way you want mafia to win is if afk toogs is the last unknown role, which is... not likely compared to the alternative
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Kaz is a better mafia player than I

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3875
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1501
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #87 on: June 18, 2017, 07:26:26 pm »
Can we please just get on Rei?

Thanks.

It's not that simple, not everyone even has that as a win condition. And it hinges on people believing us
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Kaz is a better mafia player than I

DrWilgy

  • Mad Scientist (Doctor)
  • White Toast
  • ***
  • Posts: 1318
  • Salt Inc. (Ft. Phorcys)
  • Rated: +218
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #88 on: June 18, 2017, 07:28:38 pm »
Vote Registered For reiraku

I beleive pw, not mp.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
God damn wiggles, that's one of the best deaths I've had.

Vote Bot

  • The Vote Gatekeeper
  • Game Bot
  • White Toast
  • *****
  • Posts: 1221
  • Toasty!
  • Rated: +23
Current Votes
« Reply #89 on: June 18, 2017, 07:30:04 pm »
Reiraku(4):Missing Person, Blindknagg, Pimp Willy, DrWilgy
DrWilgy(4):jasonC, Synonym, Reiraku, ForgeDigger
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

jasonC

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3644
  • Rated: +731
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #90 on: June 18, 2017, 07:31:48 pm »
As it is, the only way you want mafia to win is if afk toogs is the last unknown role, which is... not likely compared to the alternative

I can't do maths.

am I 33% afk toogs
33% tanner
33% paranormal investigator?

so what's the most likely?
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3875
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1501
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #91 on: June 18, 2017, 07:36:28 pm »
I haven't paid attention enough, why are those the possible roles? Toogs and tanner wouldn't openly claim, plus Hunter is in that mix because neither knows for real which one you and me really picked
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Kaz is a better mafia player than I

Synonym

  • ಥ_ಥ
  • Spam Defender
  • White Toast
  • *
  • Posts: 1792
  • Brother of Brine
  • Rated: +781
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #92 on: June 18, 2017, 07:42:09 pm »
I was curator, and gave artifact 3 to bk.

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Join us. Baptize yourself in the Brine, and call yourself a Brother of mine.
Lustful moans can be heard from the girls bathroom. Several moments pass and Synonym steps out of bathroom wearing only his pants. It seem's that Fleur's Chamber of Secrets isn't such a secret to his wand anymore.

ForgeDigger

  • One True Starfish
  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2512
  • I hate you
  • Rated: +612
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #93 on: June 18, 2017, 08:14:18 pm »
We should lynch Wilgy
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
かえるおねがい!

c:

ForgeDigger

  • One True Starfish
  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2512
  • I hate you
  • Rated: +612
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #94 on: June 18, 2017, 08:14:28 pm »
If he actually robbed me
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
かえるおねがい!

c:

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5468
  • Yatta!
  • Rated: +1397
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #95 on: June 18, 2017, 08:17:02 pm »
We should lynch Wilgy

You were AFK Toogs?
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5468
  • Yatta!
  • Rated: +1397
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #96 on: June 18, 2017, 08:17:40 pm »
So Rei & Wilgy are Toogs then

Then we need to jump on one or the other.

I prefer Rei since I'm 1000% sure he's Toogs at this point.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5468
  • Yatta!
  • Rated: +1397
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #97 on: June 18, 2017, 08:18:34 pm »
The deal is, if Wilgy DIDN'T rob Forge, then it's Rei and Forge.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5468
  • Yatta!
  • Rated: +1397
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #98 on: June 18, 2017, 08:19:16 pm »
I'd say I'd rather vote Rei since I placed Toogs on him versus a 50/50 with Wilgy and Forge.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5468
  • Yatta!
  • Rated: +1397
Re: One Night Ultimate Toogs - Game 8
« Reply #99 on: June 18, 2017, 08:25:57 pm »
PW has literally said that I was right that centre role 3 is Mystic Toogs.

That confirms I was witch. At this point, I'm only lying about Rei if I put it on myself. I would not allow myself a chance to be lynched as Toogs by putting it on myself. I'd have to lie about it, and risk not being believed.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.