June 25, 2017, 10:22:22 pm

Author Topic: Jesus Toast Mafia IX: How To Get Away With Murder  (Read 5851 times)

Synonym

  • ಥ_ಥ
  • Spam Defender
  • White Toast
  • *
  • Posts: 1781
  • Brother of Brine
  • Rated: +777
Re: Jesus Toast Mafia IX: How To Get Away With Murder
« Reply #50 on: April 16, 2016, 09:23:25 pm »
And mafia have to have all their names posted in the game thread from D1.
  • Like    Dislike    Agree x 1    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 1 Post Total)
Join us. Baptize yourself in the Brine, and call yourself a Brother of mine.
Lustful moans can be heard from the girls bathroom. Several moments pass and Synonym steps out of bathroom wearing only his pants. It seem's that Fleur's Chamber of Secrets isn't such a secret to his wand anymore.

✰Alpha✰

  • Commando
  • Game Bot
  • Sourdough Toast
  • *****
  • Posts: 3040
  • Child of Despair
  • Rated: +1880
Re: Jesus Toast Mafia IX: How To Get Away With Murder
« Reply #51 on: April 16, 2016, 09:45:35 pm »
Either take them out, or they're both killed when one dies.

I'd prefer them gone completely.
Also, Medic can't target the same person consecutively.

Mafia scum pls go.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Lynch: RadicalFuzz
Quote from: tortugagrande
That bio is the douchiest thing I have read all year, and I am an editor for yeswearedouchebags.com.

Cobalt

  • Toastyoncé
  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2504
  • "I want to break his jaw with my asshole."
  • Rated: +337
Re: Jesus Toast Mafia IX: How To Get Away With Murder
« Reply #52 on: April 16, 2016, 09:58:24 pm »
Also, Medic can't target the same person consecutively.
That's a given. I'm leaving lovers as-is though. I've already rolled the game and I'll be handing out roles in the morning.

Scum and lovers will be able to chat until the game starts just for the sake of me having the threads and permissions done and my ducks in a row by Monday.
« Last Edit: April 16, 2016, 09:58:51 pm by Cobalt »
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

Cobalt

  • Toastyoncé
  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2504
  • "I want to break his jaw with my asshole."
  • Rated: +337
Re: Jesus Toast Mafia IX: How To Get Away With Murder
« Reply #53 on: April 16, 2016, 10:00:48 pm »
And mafia have to have all their names posted in the game thread from D1.
ok
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

✰Alpha✰

  • Commando
  • Game Bot
  • Sourdough Toast
  • *****
  • Posts: 3040
  • Child of Despair
  • Rated: +1880
Re: Jesus Toast Mafia IX: How To Get Away With Murder
« Reply #54 on: April 16, 2016, 11:57:10 pm »
That's a given.

Is this just a GTF thing to leave things out of the rules because they're "implied"? This is why Augustus is nominated for the Game of Champions and not the Game of GM's.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL x 1    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 1 Post Total)
Lynch: RadicalFuzz
Quote from: tortugagrande
That bio is the douchiest thing I have read all year, and I am an editor for yeswearedouchebags.com.

Augustus

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2213
  • Kill me. I dare you.
  • Rated: +437
Re: Jesus Toast Mafia IX: How To Get Away With Murder
« Reply #55 on: April 16, 2016, 11:58:17 pm »
Lovers have no place in a game this small.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

Cobalt

  • Toastyoncé
  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2504
  • "I want to break his jaw with my asshole."
  • Rated: +337
Re: Jesus Toast Mafia IX: How To Get Away With Murder
« Reply #56 on: April 17, 2016, 01:27:54 am »
Is this just a GTF thing to leave things out of the rules because they're "implied"? This is why Augustus is nominated for the Game of Champions and not the Game of GM's.
Medic not protecting itself has been customary for a really long time on GTF iirc and I haven't seen one that CAN protect itself on other forums that I can recall off the top of my head.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

Cobalt

  • Toastyoncé
  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2504
  • "I want to break his jaw with my asshole."
  • Rated: +337
Re: Jesus Toast Mafia IX: How To Get Away With Murder
« Reply #57 on: April 17, 2016, 01:28:08 am »
Lovers have no place in a game this small.
Does anyone else agree to this?
  • Like    Dislike    Agree    Disagree x 1    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | -1 Post Total)

ForgeDigger

  • One True Starfish
  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2478
  • I hate you
  • Rated: +597
Re: Jesus Toast Mafia IX: How To Get Away With Murder
« Reply #58 on: April 17, 2016, 10:08:49 am »
Seems kinda strange for lovers to be in this game, yeah.

Is there anything else you can think of that's implied but not written? It would suck if someone ended up strategizing with the wrong knowledge.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
かえるおねがい!

c:

Augustus

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2213
  • Kill me. I dare you.
  • Rated: +437
Re: Jesus Toast Mafia IX: How To Get Away With Murder
« Reply #59 on: April 17, 2016, 10:48:19 am »
Like...

If a role is successfully enforced, will that be revealed in the results? (This is dumb. Don't do this.)

If a person is successfully protected, will their identity be revealed in the results? (This is also dumb. Don't do this.)

  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

Cobalt

  • Toastyoncé
  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2504
  • "I want to break his jaw with my asshole."
  • Rated: +337
Re: Jesus Toast Mafia IX: How To Get Away With Murder
« Reply #60 on: April 17, 2016, 01:00:46 pm »
Like...

If a role is successfully enforced, will that be revealed in the results? (This is dumb. Don't do this.)

If a person is successfully protected, will their identity be revealed in the results? (This is also dumb. Don't do this.)
- Enforce will not appear in the writeup.

- Successful protect on a person will appear in the writeup, but not with the person's identity. Only the protector and shooter will know which person was protected.

I'll be removing lovers then. Roles will go out shortly.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

Cobalt

  • Toastyoncé
  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2504
  • "I want to break his jaw with my asshole."
  • Rated: +337
Re: Jesus Toast Mafia IX: How To Get Away With Murder
« Reply #61 on: April 17, 2016, 01:01:10 pm »
I'll make a post with more details about the roles and writeups exactly when the game thread goes up, so that all the information is present.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs