June 26, 2017, 08:39:00 am

Author Topic: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)  (Read 38289 times)

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5420
  • Yatta!
  • Rated: +1387
Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« on: November 30, 2014, 09:56:59 pm »
We'll keep this simple, post up the following:

Game Theme:
When you'd like to run it, if you have a specific time frame:
Is the design ready now:



Capcom Vs. SNK 2
GM: @Bious
Ready now? No

Scooby Doo
GM: @GodotsRevenge
Ready now?

Whose Line Is It Anyway?
GM: @RadicalFuzz
Ready now? No

Christmas
GM: @Missing Person
Ready now? Yes
Timeline: December 2015

Smash Bros.
GM: @✰Alpha✰
Ready now? No

The Boondocks
GM: @The Chief
Ready now? No

Mirai Nikki
GM: @ForgeDigger
Ready now? No
Timeline: Next Up!

Soul Eater
GM: @ForgeDigger
Ready now? No
Timeline: October

Videogame Legends: The Fight Against Industry Cancer
GM: @XthAtGAm3RGuYX
Ready now? No

Magical Girl
GM: @DrWilgy
Ready now? No

Super Dangan Ronpa (Salty Runback)
GM: @Bious
Ready now? No

Super Spy Vs. Spy (Salty Runback)
GM: @Bious
Ready now? No

Teen Wolf
GM: @Cobalt
Ready now? Yes

JTM Salt Cleansing Therapy
GM: @Bious
Ready Now? Yes
« Last Edit: May 31, 2015, 05:52:35 pm by Missing Person »
  • Like x 2    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 2 Post Total)
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3792
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1471
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #1 on: November 30, 2014, 10:11:11 pm »
Mark me down for a breaking bad game, ready whenever theres a spot to fill
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Kaz is a better mafia player than I

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5420
  • Yatta!
  • Rated: +1387
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #2 on: November 30, 2014, 10:13:49 pm »
Mark me down for a breaking bad game, ready whenever theres a spot to fill

And it's ready?
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3792
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1471
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #3 on: November 30, 2014, 10:14:47 pm »
Mark me down for a breaking bad game, ready whenever theres a spot to fill

And it's ready?

Yup, I planned it out awhile ago. Have to dig into my files and find the specifics. The biggest thing is I wanted to edit videos that kinda went with the game, to get people into the character sand probably also to spice up the writeups
  • Like x 2    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 2 Post Total)
Kaz is a better mafia player than I

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5420
  • Yatta!
  • Rated: +1387
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #4 on: November 30, 2014, 10:19:46 pm »
Got you added.

If we're going to run Arena here, once we make the Arena Forums, we can make a queue in there as well.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.

✰Alpha✰

  • Commando
  • Game Bot
  • Sourdough Toast
  • *****
  • Posts: 3043
  • Child of Despair
  • Rated: +1880
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #5 on: December 01, 2014, 03:25:46 am »
Put me down for Smash Bros.

Not ready yet.
  • Like x 1    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 1 Post Total)
Lynch: RadicalFuzz
Quote from: tortugagrande
That bio is the douchiest thing I have read all year, and I am an editor for yeswearedouchebags.com.

The Chief

  • Mafia Endgame
  • White Toast
  • *
  • Posts: 960
  • Burnt Toast
  • Rated: +267
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #6 on: December 01, 2014, 06:57:42 am »
Are we allowed to add games to the queue that will never happen?  BullDancers Boondocks game would qualify. Since it will never happen, I could be the GM.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5420
  • Yatta!
  • Rated: +1387
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #7 on: December 01, 2014, 07:05:30 am »
Yeah man, if you want to grab up BullDancer's game that he never finalized, I'll allow it.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.

The Chief

  • Mafia Endgame
  • White Toast
  • *
  • Posts: 960
  • Burnt Toast
  • Rated: +267
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #8 on: December 01, 2014, 07:09:39 am »
I don't think I'm ready to GM though. I demand perfection and it would need to be perfect before its ready.
  • Like x 1    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 1 Post Total)

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5420
  • Yatta!
  • Rated: +1387
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #9 on: December 01, 2014, 07:11:00 am »
I don't think I'm ready to GM though. I demand perfection and it would need to be perfect before its ready.

I'll put you on the list though.  At least we'll know it's coming down the pipes.
  • Like x 1    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 1 Post Total)
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.

ForgeDigger

  • One True Starfish
  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2478
  • I hate you
  • Rated: +597
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #10 on: December 01, 2014, 07:28:20 am »
What about Arena games?

Also:
Mirai Nikki (Not Ready)
Soul Eater (Not Ready, preferably during an october)
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
かえるおねがい!

c:

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5420
  • Yatta!
  • Rated: +1387
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #11 on: December 01, 2014, 07:29:51 am »
What about Arena games?

Also:
Mirai Nikki (Not Ready)
Soul Eater (Not Ready, preferably during an october)

I just made a board for Arena, and have made the queue in there for Arena, but I'll add those to that list. :tup:

EDIT:  Are the two you posted Mafia or Arena?
« Last Edit: December 01, 2014, 07:30:28 am by Missing Person »
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.

ForgeDigger

  • One True Starfish
  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2478
  • I hate you
  • Rated: +597
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #12 on: December 01, 2014, 07:37:23 am »
Mafia, with Soul Eater being 3 factions
« Last Edit: December 01, 2014, 07:37:57 am by ForgeDigger »
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful x 1    LOL    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 2 Post Total)
かえるおねがい!

c:

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5420
  • Yatta!
  • Rated: +1387
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #13 on: December 01, 2014, 07:41:43 am »
Got them both listed.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.

Augustus

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2213
  • Kill me. I dare you.
  • Rated: +437
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #14 on: December 01, 2014, 10:39:08 am »
Yes, Disney has been ready for a while now. Would like to run it after Proving Grounds if anyone doesn't mind.
  • Like x 3    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 3 Post Total)

Bious

  • Shaking
  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2262
  • Rated: +700
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #15 on: December 01, 2014, 12:27:44 pm »
CvS game I had to put on the back-burner. I'll let you know when it's done.

I have a Spy Game ready to go at any time though.
  • Like x 1    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 1 Post Total)

RadicalFuzz

  • Piece of cake
  • Mafia Endgame
  • White Toast
  • *
  • Posts: 1644
  • Rated: +368
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #16 on: December 01, 2014, 03:02:05 pm »
Whose Line isn't currently ready, no.
  • Like x 1    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 1 Post Total)

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5420
  • Yatta!
  • Rated: +1387
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #17 on: December 01, 2014, 04:20:20 pm »
Unless there are any objections, @Augustus will be running JT Mafia I with his Disney game.

Bious & Forge will be doing JTM Arena I.
  • Like x 3    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 3 Post Total)
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.

exodus

  • Rye Toast
  • **
  • Posts: 246
  • Rated: +84
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #18 on: January 14, 2015, 06:53:48 am »
So Augustus's game is going to start after the arena game + whatever time people need for a forum game break, if any?
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

RadicalFuzz

  • Piece of cake
  • Mafia Endgame
  • White Toast
  • *
  • Posts: 1644
  • Rated: +368
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #19 on: January 14, 2015, 05:17:46 pm »
Looks like it, yeah.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

Synonym

  • ಥ_ಥ
  • Spam Defender
  • White Toast
  • *
  • Posts: 1783
  • Brother of Brine
  • Rated: +777
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #20 on: January 24, 2015, 04:24:06 pm »
Fuck. I wanted to play in the Disney game.

Fuck SRK.

  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL x 2    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 2 Post Total)
Join us. Baptize yourself in the Brine, and call yourself a Brother of mine.
Lustful moans can be heard from the girls bathroom. Several moments pass and Synonym steps out of bathroom wearing only his pants. It seem's that Fleur's Chamber of Secrets isn't such a secret to his wand anymore.

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3792
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1471
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #21 on: January 24, 2015, 05:22:14 pm »
I call the entirety of Disney Junior

  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Kaz is a better mafia player than I

Synonym

  • ಥ_ಥ
  • Spam Defender
  • White Toast
  • *
  • Posts: 1783
  • Brother of Brine
  • Rated: +777
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #22 on: January 24, 2015, 07:05:33 pm »
As if y'all niggas wouldn't want to be genie. If he's not a role I shotgun him as my spirit proxy.

Also, got a little phone time today so I'm lurking jtm.

Fuck SRK.

  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL x 1    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 1 Post Total)
Join us. Baptize yourself in the Brine, and call yourself a Brother of mine.
Lustful moans can be heard from the girls bathroom. Several moments pass and Synonym steps out of bathroom wearing only his pants. It seem's that Fleur's Chamber of Secrets isn't such a secret to his wand anymore.

Souther

  • White Toast
  • ***
  • Posts: 1495
  • Rated: +161
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #23 on: February 03, 2015, 12:39:54 pm »
Disney needs to happen, and needs to happen badly.

Given the motherfuckers involved, I expect nothing less than the worst.

Go, go, go!
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5420
  • Yatta!
  • Rated: +1387
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #24 on: February 03, 2015, 01:10:59 pm »
Disney needs to happen, and needs to happen badly.

Given the motherfuckers involved, I expect nothing less than the worst.

Go, go, go!

I'll be in to make it rain.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.

Augustus

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2213
  • Kill me. I dare you.
  • Rated: +437
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #25 on: February 03, 2015, 01:30:28 pm »
Should I put up the sign-up thread later today since the Arena game is almost over? If I can't manage today, it will be up tomorrow.
  • Like x 3    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 3 Post Total)

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5420
  • Yatta!
  • Rated: +1387
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #26 on: February 03, 2015, 06:04:55 pm »
Should I put up the sign-up thread later today since the Arena game is almost over? If I can't manage today, it will be up tomorrow.
Sure. I'll set you up as Mafia GM in a bit so you can do so. I also need to go over some stuff about permissions.

私はロンバーガンデイですか?

  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5420
  • Yatta!
  • Rated: +1387
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #27 on: February 03, 2015, 07:05:16 pm »
Alright, @Augustus, you're in.  Make sure your sign-up thread mentions that this will be the first game under our ELO ranking system.

Might want to start one thread on SRK for it too.  People like DG need to get flagged for it, and OZ doesn't check here, so he'd want to know a game is going.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.

Augustus

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2213
  • Kill me. I dare you.
  • Rated: +437
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #28 on: February 03, 2015, 07:13:31 pm »
Neato. Thank you.
  • Like x 1    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 1 Post Total)

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3792
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1471
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #29 on: February 26, 2015, 07:55:35 am »
So... whos up next?

I see Im set up as Breaking Bad ready to start next, is that what we're doing?

@Bious might need a break after his last game, I know he says he has a spy game ready

my Breaking Bad game needs to be dusted off and rechecked, I know I had it planned somewhere I just have to find it...
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Kaz is a better mafia player than I

Souther

  • White Toast
  • ***
  • Posts: 1495
  • Rated: +161
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #30 on: February 26, 2015, 08:04:53 am »
@Missing Person

This is the only way you'd ever get me to play SFxT.
  • Like x 1    Dislike    Agree x 1    Disagree    WTF    Insightful    LOL x 1    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 3 Post Total)

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5420
  • Yatta!
  • Rated: +1387
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #31 on: February 26, 2015, 04:40:05 pm »
Well, I had you as due up after Disney, so you are on deck and can start whenever.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.

ForgeDigger

  • One True Starfish
  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2478
  • I hate you
  • Rated: +597
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #32 on: February 26, 2015, 07:45:08 pm »
Can I request this June for Mirai Nikki?
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
かえるおねがい!

c:

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5420
  • Yatta!
  • Rated: +1387
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #33 on: February 26, 2015, 08:09:12 pm »
Sure, you ready with it?
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.

ForgeDigger

  • One True Starfish
  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2478
  • I hate you
  • Rated: +597
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #34 on: February 26, 2015, 09:19:53 pm »
It will be by June. c;
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
かえるおねがい!

c:

XthAtGAm3RGuYX

  • White Toast
  • ***
  • Posts: 1770
  • Brother of Brine
  • Rated: +714
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #35 on: February 27, 2015, 03:33:06 am »
Inb4 Yuno and Yukki are the civ lovers pair. Forge will write hot, heavy, uncomfortable fanfiction about two players without using their name.
  • Like x 3    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL x 1    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 4 Post Total)

✰Alpha✰

  • Commando
  • Game Bot
  • Sourdough Toast
  • *****
  • Posts: 3043
  • Child of Despair
  • Rated: +1880
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #36 on: February 27, 2015, 04:57:01 am »
TO THE RULE34MOBILE!

...eh. Nothing too interesting apart from the amputee hentai and the picture where Yuno's cutting Yuki's dick off.
« Last Edit: February 27, 2015, 05:06:31 am by ✰Alpha✰ »
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Lynch: RadicalFuzz
Quote from: tortugagrande
That bio is the douchiest thing I have read all year, and I am an editor for yeswearedouchebags.com.

XthAtGAm3RGuYX

  • White Toast
  • ***
  • Posts: 1770
  • Brother of Brine
  • Rated: +714
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #37 on: February 27, 2015, 06:08:13 am »
TO THE RULE34MOBILE!

...eh. Nothing too interesting apart from the amputee hentai and the picture where Yuno's cutting Yuki's dick off.

R34 or future diary always has been lame as fuck. Supreme ass tier.

I honestly never finished it. I probably have like 4 episodes left. It got too edgy for meh
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

✰Alpha✰

  • Commando
  • Game Bot
  • Sourdough Toast
  • *****
  • Posts: 3043
  • Child of Despair
  • Rated: +1880
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #38 on: February 27, 2015, 06:27:02 am »
Think I tried to watch it through like 3 times and only ever managed to make it halfway through the series. Apparently it was worth watching for the ending, but then Forge told me the ending and I decided it really wasn't.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Lynch: RadicalFuzz
Quote from: tortugagrande
That bio is the douchiest thing I have read all year, and I am an editor for yeswearedouchebags.com.

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5420
  • Yatta!
  • Rated: +1387
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #39 on: February 27, 2015, 07:08:12 am »
Inb4 Yuno and Yukki are the civ lovers pair. Forge will write hot, heavy, uncomfortable fanfiction about two players without using their name.
Fuck, I'm destined to be a lover, aren't I?

私はロンバーガンデイですか?

  • Like    Dislike    Agree x 1    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 1 Post Total)
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.

XthAtGAm3RGuYX

  • White Toast
  • ***
  • Posts: 1770
  • Brother of Brine
  • Rated: +714
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #40 on: February 27, 2015, 09:10:22 am »
If the lovers pm from last arena game means anything, Forge probably is gonna seed me and SAD as lover pair.

That conversation got pretty weird for a minute. Bious busted out a "y'all niggas is gay" and everything.

Spoiler for Hiden:
I hope I get Yuno. I'd have some fun with that role
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

XthAtGAm3RGuYX

  • White Toast
  • ***
  • Posts: 1770
  • Brother of Brine
  • Rated: +714
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #41 on: February 27, 2015, 09:18:24 am »
Actually lovers pair is probably gonna be that one guy and his girlfriend who got gang raped by classmates.

Or was that from Guilty Crown?
  • Like x 1    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 1 Post Total)

ForgeDigger

  • One True Starfish
  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2478
  • I hate you
  • Rated: +597
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #42 on: February 27, 2015, 09:33:49 am »
Yuno's diary is the one-way lover's diary.

7th (which is 2 people) has the lover's exchange diary.
Actually lovers pair is probably gonna be that one guy and his girlfriend who got gang raped by classmates.
I'm pretty sure that's 7th, yeah.

And I'm sad that there's no good R34 of Yuki and Akise. :C
« Last Edit: February 27, 2015, 09:34:01 am by ForgeDigger »
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
かえるおねがい!

c:

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3792
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1471
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #43 on: February 27, 2015, 11:12:32 am »
Preview of some of the Breaking Bad Roles





  • Like x 3    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 3 Post Total)
Kaz is a better mafia player than I

BeigeSand

  • Rye Toast
  • **
  • Posts: 378
  • Rated: +145
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #44 on: February 27, 2015, 11:17:23 am »
Cool, I'd play in that game.
« Last Edit: February 27, 2015, 11:17:48 am by BeigeSand »
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

ForgeDigger

  • One True Starfish
  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2478
  • I hate you
  • Rated: +597
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #45 on: February 27, 2015, 01:55:40 pm »
...couldn't jesse just shoot gus?
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
かえるおねがい!

c:

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3792
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1471
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #46 on: February 27, 2015, 02:00:16 pm »
...couldn't jesse just shoot gus?

Thats the idea, yup

But Note Jesses win condition isn't tied to gus dying
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Kaz is a better mafia player than I

Aidebit

  • White Toast
  • ***
  • Posts: 542
  • Green Eggs and Hair
  • Rated: +139
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #47 on: February 27, 2015, 04:10:33 pm »
I'd play that format. Walter's role seems like an interesting one, you either go for someone you trust will not kill you, or someone not obvious.

On that note, are roles revealed in the mafia PM? If they aren't, does Jesse know who Walter is?
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3792
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1471
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #48 on: February 27, 2015, 04:15:58 pm »
Yes, all the mafia are aware of eachother

Those 3 are the most interesting dynamic in the game, but theres a few more interesting roles that come into play : )
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Kaz is a better mafia player than I

Souther

  • White Toast
  • ***
  • Posts: 1495
  • Rated: +161
Re: Mafia GM Queue (Post in here if you want to add your game)
« Reply #49 on: February 27, 2015, 09:55:16 pm »
Does Terminal Cancer get a role, or is that the GM's specialty? :coffee:
  • Like x 1    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 1 Post Total)