August 18, 2017, 05:01:56 pm

Author Topic: Jesus Toast Mafia V: Mirai Nikki Mafia Lounge  (Read 27798 times)

DrWilgy

  • Mad Scientist (Doctor)
  • White Toast
  • ***
  • Posts: 1318
  • Salt Inc. (Ft. Phorcys)
  • Rated: +218
Re: Jesus Toast Mafia V: Mirai Nikki Mafia Lounge
« Reply #400 on: July 07, 2015, 07:17:40 am »
fuck everything. Im about to quit as well.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL x 1    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 1 Post Total)
God damn wiggles, that's one of the best deaths I've had.

jasonC

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3645
  • Rated: +731
Re: Jesus Toast Mafia V: Mirai Nikki Mafia Lounge
« Reply #401 on: July 07, 2015, 07:17:59 am »
Well, let's hope he receives another one from me also.

The two of you, just play like normal, assuming he received one of my messages, although wilgy is likely LOL.
In any case, play normal, don't spew, or anti-spew; however you see fit.

If he gets wilgy, and aug spilled into the prop PM, the game is over, cuz alpha will give up augs in a heartbeat.

WTF lol
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

Augustus

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2213
  • Kill me. I dare you.
  • Rated: +437
Re: Jesus Toast Mafia V: Mirai Nikki Mafia Lounge
« Reply #402 on: July 07, 2015, 07:18:25 am »
No, fuck this. I'm resigning. That's so fucking idiotic.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

DrWilgy

  • Mad Scientist (Doctor)
  • White Toast
  • ***
  • Posts: 1318
  • Salt Inc. (Ft. Phorcys)
  • Rated: +218
Re: Jesus Toast Mafia V: Mirai Nikki Mafia Lounge
« Reply #403 on: July 07, 2015, 07:20:22 am »
yeah i'm out.

I was really hoping that my salt level would decrease this game.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL x 1    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 1 Post Total)
God damn wiggles, that's one of the best deaths I've had.

DrWilgy

  • Mad Scientist (Doctor)
  • White Toast
  • ***
  • Posts: 1318
  • Salt Inc. (Ft. Phorcys)
  • Rated: +218
Re: Jesus Toast Mafia V: Mirai Nikki Mafia Lounge
« Reply #404 on: July 07, 2015, 07:23:25 am »
god fucking dammit guys
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
God damn wiggles, that's one of the best deaths I've had.

jasonC

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3645
  • Rated: +731
Re: Jesus Toast Mafia V: Mirai Nikki Mafia Lounge
« Reply #405 on: July 07, 2015, 08:11:54 am »
No, he doesn't know who sent it.

SO WTF.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

Augustus

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2213
  • Kill me. I dare you.
  • Rated: +437
Re: Jesus Toast Mafia V: Mirai Nikki Mafia Lounge
« Reply #406 on: July 07, 2015, 08:12:48 am »
jason, stahp.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

DrWilgy

  • Mad Scientist (Doctor)
  • White Toast
  • ***
  • Posts: 1318
  • Salt Inc. (Ft. Phorcys)
  • Rated: +218
Re: Jesus Toast Mafia V: Mirai Nikki Mafia Lounge
« Reply #407 on: July 07, 2015, 08:14:30 am »
plz no more.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
God damn wiggles, that's one of the best deaths I've had.

ForgeDigger

  • One True Starfish
  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2513
  • I hate you
  • Rated: +612
Re: Jesus Toast Mafia V: Mirai Nikki Mafia Lounge
« Reply #408 on: July 07, 2015, 09:25:44 am »
Yeah, I messed up.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
かえるおねがい!

c:

ForgeDigger

  • One True Starfish
  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2513
  • I hate you
  • Rated: +612
Re: Jesus Toast Mafia V: Mirai Nikki Mafia Lounge
« Reply #409 on: July 07, 2015, 09:26:04 am »
I need one more person for it to be an official resignation.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
かえるおねがい!

c:

jasonC

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3645
  • Rated: +731
Re: Jesus Toast Mafia V: Mirai Nikki Mafia Lounge
« Reply #410 on: July 07, 2015, 09:26:50 am »
I resign!

Or are you talking about Quinn?
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

DrWilgy

  • Mad Scientist (Doctor)
  • White Toast
  • ***
  • Posts: 1318
  • Salt Inc. (Ft. Phorcys)
  • Rated: +218
Re: Jesus Toast Mafia V: Mirai Nikki Mafia Lounge
« Reply #411 on: July 07, 2015, 09:36:02 am »
before quinn agrees we should lynch alpha or fpsg
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
God damn wiggles, that's one of the best deaths I've had.

DrWilgy

  • Mad Scientist (Doctor)
  • White Toast
  • ***
  • Posts: 1318
  • Salt Inc. (Ft. Phorcys)
  • Rated: +218
Re: Jesus Toast Mafia V: Mirai Nikki Mafia Lounge
« Reply #412 on: July 07, 2015, 09:51:28 am »
@ForgeDigger I'm not sure what you are wanting to do, but I think I have come up with an interesting way to soft-reset the game and continue.

I don't think it should be for ELO, but if anyone wants the game to carry on, we can discuss this.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
God damn wiggles, that's one of the best deaths I've had.

ForgeDigger

  • One True Starfish
  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2513
  • I hate you
  • Rated: +612
Re: Jesus Toast Mafia V: Mirai Nikki Mafia Lounge
« Reply #413 on: July 07, 2015, 09:52:48 am »
I'd like to continue the game, but I don't think it's possible. What's your idea?
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
かえるおねがい!

c:

DrWilgy

  • Mad Scientist (Doctor)
  • White Toast
  • ***
  • Posts: 1318
  • Salt Inc. (Ft. Phorcys)
  • Rated: +218
Re: Jesus Toast Mafia V: Mirai Nikki Mafia Lounge
« Reply #414 on: July 07, 2015, 09:55:47 am »
Is skype available to you currently? If not I'll pm you.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
God damn wiggles, that's one of the best deaths I've had.

ForgeDigger

  • One True Starfish
  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2513
  • I hate you
  • Rated: +612
Re: Jesus Toast Mafia V: Mirai Nikki Mafia Lounge
« Reply #415 on: July 07, 2015, 10:12:44 am »
Yeah, hold on.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
かえるおねがい!

c: