August 18, 2017, 06:44:09 pm

Author Topic: JTM Present: Hearthstone League Season 1, PAUPER FORMAT FOR BEGINNERS  (Read 11606 times)

RadicalFuzz

  • Piece of cake
  • Mafia Endgame
  • White Toast
  • *
  • Posts: 1653
  • Rated: +372
I knew that picture was meant for greater things.

I'm super down to play, been hyped up getting my quests done for like 2 and a half weeks. I'll send you the image for my deck in a few Pimp.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

jasonC

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3645
  • Rated: +731
Just a heads up, expect my deck no earlier than 7PM PST on Friday.

I'm still missing a few (a lot of?) key cards, and I need time to RNG them before spending the dust.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

ForgeDigger

  • One True Starfish
  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2513
  • I hate you
  • Rated: +612
Yeah, I'm still up for it. So hyped
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
かえるおねがい!

c:

jasonC

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3645
  • Rated: +731
  • Like x 1    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL x 1    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 2 Post Total)

RadicalFuzz

  • Piece of cake
  • Mafia Endgame
  • White Toast
  • *
  • Posts: 1653
  • Rated: +372
Jason confirmed got great pack.

Time is leaving us.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

jasonC

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3645
  • Rated: +731
FYI - that pic was taken at a UMVC3 tournament where I ran brackets half drunk.  64-man bracket.  Sanford showed up, lost early in winners, and bounced lol.  The pic was specifically taken during Grand Finals...where Haggar was mauling a Vergil team, and I remember goading and yelling at one point, "Who's the Mayor!?"

Ah here: http://forums.shoryuken.com/discussion/149575/11-19-11-danger-room-midtown-comics-free-umvc3-tournament-new-york-ny
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL x 1    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 1 Post Total)

Skizzz

  • Rye Toast
  • **
  • Posts: 389
  • Rated: +100
If we are going with goofy photos from fgc tournaments


Can someone not on a phone crop it to my face.

Hint im the one kreygasm-ing after knocking out xian to make top 8 at Canada cup
« Last Edit: May 20, 2015, 12:06:56 pm by Skizzz »
  • Like x 2    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 2 Post Total)

jasonC

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3645
  • Rated: +731
Here you go:

  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL x 4    Toasty x 1    salty    Toogs (List of Rates | 4 Post Total)

Skizzz

  • Rye Toast
  • **
  • Posts: 389
  • Rated: +100
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL x 2    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 2 Post Total)

✰Alpha✰

  • Commando
  • Game Bot
  • Sourdough Toast
  • *****
  • Posts: 3119
  • Child of Despair
  • Rated: +1895
  • Like x 2    Dislike    Agree x 1    Disagree    WTF    Insightful    LOL x 4    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 7 Post Total)
Lynch: RadicalFuzz
Quote from: tortugagrande
That bio is the douchiest thing I have read all year, and I am an editor for yeswearedouchebags.com.

Blindknagg

  • Toasts in the Sky
  • Mafia Endgame
  • White Toast
  • *
  • Posts: 1586
  • Rated: +467
:skizzgasm: should be an emote.
  • Like    Dislike    Agree x 1    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 1 Post Total)

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5470
  • Yatta!
  • Rated: +1397
Wait till I get home BK

Я Рон Бургундии?

  • Like x 1    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 1 Post Total)
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5470
  • Yatta!
  • Rated: +1397
IT'S HAPPENING Skizzzgasm Skizzzgasm Skizzzgasm Skizzzgasm

Code: [Select]
Smiley code is Skizzzgasm obviously.
  • Like x 1    Dislike    Agree x 1    Disagree    WTF    Insightful    LOL x 1    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 3 Post Total)
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.

Blindknagg

  • Toasts in the Sky
  • Mafia Endgame
  • White Toast
  • *
  • Posts: 1586
  • Rated: +467
  • Like    Dislike    Agree x 1    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 1 Post Total)

jasonC

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3645
  • Rated: +731
ermahgawwd!  :skizzzgasm:
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

jasonC

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3645
  • Rated: +731
wtf :Skizzzgasm:
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

Blindknagg

  • Toasts in the Sky
  • Mafia Endgame
  • White Toast
  • *
  • Posts: 1586
  • Rated: +467
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL x 3    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 3 Post Total)

RadicalFuzz

  • Piece of cake
  • Mafia Endgame
  • White Toast
  • *
  • Posts: 1653
  • Rated: +372
I feel left out, everyone else's silly pictures were taken during times of great excitement. I just got a webcam and looked stupid.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

DrWilgy

  • Mad Scientist (Doctor)
  • White Toast
  • ***
  • Posts: 1318
  • Salt Inc. (Ft. Phorcys)
  • Rated: +218
I'm glad Skizzgasm is a thing

Me:
Spoiler for Hiden:
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
God damn wiggles, that's one of the best deaths I've had.

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5470
  • Yatta!
  • Rated: +1397


Now how much longer till you become our version of PogChamp?
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL x 2    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 2 Post Total)
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.

RadicalFuzz

  • Piece of cake
  • Mafia Endgame
  • White Toast
  • *
  • Posts: 1653
  • Rated: +372
First person to fall asleep on stream will become [name]Sleeper kappa

Barring TGG, because we didn't have a good shot of his face when he was snoozing.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3877
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1501
I've got decks from Fuzz, FPSG, and DrWilgy. Need decks from @Missing Person @Skizzz @ForgeDigger @jasonC

Also I think Soviet is gonna play, and if we have 1 spot still there was another guy on SRK interested
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Kaz is a better mafia player than I

jasonC

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3645
  • Rated: +731
You ain't getting my deck til tomorrow night  Skizzzgasm
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL x 1    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 1 Post Total)

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3877
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1501
Yup thats fine, just a reminder : )
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Kaz is a better mafia player than I

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5470
  • Yatta!
  • Rated: +1397
I'll probably get mine done on lunch break or while i have beer in my stomach tonight.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.

Skizzz

  • Rye Toast
  • **
  • Posts: 389
  • Rated: +100
I've got decks from Fuzz, FPSG, and DrWilgy. Need decks from @Missing Person @Skizzz @ForgeDigger @jasonC

Also I think Soviet is gonna play, and if we have 1 spot still there was another guy on SRK interested

You will get mine when you get it

Not one second before
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

RadicalFuzz

  • Piece of cake
  • Mafia Endgame
  • White Toast
  • *
  • Posts: 1653
  • Rated: +372
You're not a wizard Skizzz, you're an emote, calm down.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL x 1    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 1 Post Total)

✰Alpha✰

  • Commando
  • Game Bot
  • Sourdough Toast
  • *****
  • Posts: 3119
  • Child of Despair
  • Rated: +1895
First person to fall asleep on stream will become [name]Sleeper kappa

Barring TGG, because we didn't have a good shot of his face when he was snoozing.

I'm sure we'll have plenty more chances.
  • Like    Dislike    Agree x 1    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 1 Post Total)
Lynch: RadicalFuzz
Quote from: tortugagrande
That bio is the douchiest thing I have read all year, and I am an editor for yeswearedouchebags.com.

ForgeDigger

  • One True Starfish
  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2513
  • I hate you
  • Rated: +612
By when?
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
かえるおねがい!

c:

Skizzz

  • Rye Toast
  • **
  • Posts: 389
  • Rated: +100
You're not a wizard Skizzz, you're an emote, calm down.

Is there a difference though?
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL x 1    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 1 Post Total)

Skizzz

  • Rye Toast
  • **
  • Posts: 389
  • Rated: +100
Also pimp in what manner do you want decks submitted
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5470
  • Yatta!
  • Rated: +1397
Also pimp in what manner do you want decks submitted

He says he wanted them any way, but preferred via image format so he can display them on stream as we play.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3877
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1501
stream previews I worked on tonight



  • Like x 2    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 2 Post Total)
Kaz is a better mafia player than I

jasonC

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3645
  • Rated: +731
Hmmmm I have to guess here that Skizzz is gonna play Face Hunter, and MP is gonna play Ramp Druid....
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3877
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1501
For those of you who haven't submitted pictures yet, I suggest you do! Im turning them into something special for the stream tonight. Don't wanna be left out!
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Kaz is a better mafia player than I

Missing Person

  • Fuck yo' ST, nigga!
  • Spam Defender
  • Jesus Toast
  • *
  • Posts: 5470
  • Yatta!
  • Rated: +1397
Deck sent to PW.

Alpha Senpai will finally notice me. Skizzzgasm
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
"I love you, you love me. Barney raped me by the sea." --Synonym
"Why do I feel like I'm being fooled by you both?  I can't find the penis.  I need to find the penis." --Augustus
"Nobody can read baby." --Pimp Willy
"Get your goddamn Battle Arena Toshinden shit out of my Tekken." --Souther
"That's when I decided to give up on my dream to become an X-Man and begin pursuing girls." --tortugagrande, champion of all our hearts.

ForgeDigger

  • One True Starfish
  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2513
  • I hate you
  • Rated: +612
Does it have to be a picture of my face? :c
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
かえるおねがい!

c:

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3877
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1501
Not really, its up to you lol
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Kaz is a better mafia player than I

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3877
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1501
The graphics are shaping up nicely
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Kaz is a better mafia player than I

Fruit Punch Samurai G

  • Genius probably
  • Mafia Endgame
  • White Toast
  • *
  • Posts: 877
  • Legend of JTM
  • Rated: +147
Me circa 2008
Spoiler for Hiden:
  • Like x 3    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 3 Post Total)
Worst Civilian Player, No Write-ups, Worst Overall Player, 0-time MVP, Not an Arena champion, Not a GoC Representative, Complete Egomaniac.

✰Alpha✰

  • Commando
  • Game Bot
  • Sourdough Toast
  • *****
  • Posts: 3119
  • Child of Despair
  • Rated: +1895
I see you went for the Derek Zoolander look.

Deck sent to PW.

Alpha Senpai will finally notice me. Skizzzgasm

I am going to raise so many dongers in the stream chat.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Lynch: RadicalFuzz
Quote from: tortugagrande
That bio is the douchiest thing I have read all year, and I am an editor for yeswearedouchebags.com.

ForgeDigger

  • One True Starfish
  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 2513
  • I hate you
  • Rated: +612
So I opened a pack today...

« Last Edit: May 22, 2015, 01:35:30 pm by ForgeDigger »
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
かえるおねがい!

c:

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3877
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1501
No permission to see that link

also, Forge, you're the last one needed to submit : )
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Kaz is a better mafia player than I

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3877
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1501
http://challonge.com/JTMPauper

Brackets are up! If you have a Challonge account and its not linked, let me know the username and I will link it
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Kaz is a better mafia player than I

✰Alpha✰

  • Commando
  • Game Bot
  • Sourdough Toast
  • *****
  • Posts: 3119
  • Child of Despair
  • Rated: +1895
Oh god, dat round B. I don't know who to cheer for.

I can be bribed into cheering for a certain person. Except RadicalFuzz.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Lynch: RadicalFuzz
Quote from: tortugagrande
That bio is the douchiest thing I have read all year, and I am an editor for yeswearedouchebags.com.

RadicalFuzz

  • Piece of cake
  • Mafia Endgame
  • White Toast
  • *
  • Posts: 1653
  • Rated: +372
As far from MP as possible. Thanks Pimp :tup:

Skizzz you have the power to emerge victorious Skizzzgasm
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3877
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1501
Deck images can be found here for all the players

http://imgur.com/a/LbtZk

I updated Forgediggers card for the final broadcast but the deck is the same
  • Like x 1    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs (List of Rates | 1 Post Total)
Kaz is a better mafia player than I

RadicalFuzz

  • Piece of cake
  • Mafia Endgame
  • White Toast
  • *
  • Posts: 1653
  • Rated: +372
Quote
If "Charlie" is in play deal 1 damage to it and make it cry

Pimp, all homo, I love you right now.
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty x 1    salty    Toogs (List of Rates | 0 Post Total)

jasonC

  • Mafia Endgame
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3645
  • Rated: +731
lol @ "not a doctor"
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs

Pimp Willy

  • Spam Defender
  • Sourdough Toast
  • *
  • Posts: 3877
  • Fuck Fantasy Football
  • Rated: +1501
If you see a friend request from nasir, thats the other caster!
  • Like    Dislike    Agree    Disagree    WTF    Insightful    LOL    Toasty    salty    Toogs
Kaz is a better mafia player than I